22 Haziran 2009 Pazartesi

bebek hoşgeldin duası

evet, insan (ya da en azından ben) önemli günlerde gelenekselleşmeyi, daha önceden ayy ben hayatta yapmam dediklerimi yapmayı seviyor ve bunu daha güvenli buluyorum. evlenirken de söz, nişan, kına, düğün hepsini yapmıştım öncesinde küçümsemeyle dudak bükerken. işte şimdi de eskiden çok sıradan ve anlamsız gelecek bebek mevlütü yaptım. 16 Haziranda gerçekleşen mevlütte el emeği harika şekerlerimizden ikram ettik, klasik model bir elbise giydik ve süslendik!

Lohusa şerbeti bile vardı!!!

3 Haziran 2009 Çarşamba

değişim, değişim!!!

Hafızamı taze tutmak için hep ilk günleri düşünüyorum, düşünürken de farkediyorum ki ilk günlerdeki ciddi zorluk ve sıkıntılar gitgide yerini sisteme ve düzene bırakıyor. Ama sanırım balyanak oldukça sistemli ve düzenli bir çocuk. Dilinden gittikçe daha çok anladıkça aslında huzursuzluk ve sıkıntılarının sebeplerini çözebilmişim. Ya acıktığında ya da uykusu geldiğinde sorun oluyor.