evet, insan (ya da en azından ben) önemli günlerde gelenekselleşmeyi, daha önceden ayy ben hayatta yapmam dediklerimi yapmayı seviyor ve bunu daha güvenli buluyorum. evlenirken de söz, nişan, kına, düğün hepsini yapmıştım öncesinde küçümsemeyle dudak bükerken. işte şimdi de eskiden çok sıradan ve anlamsız gelecek bebek mevlütü yaptım. 16 Haziranda gerçekleşen mevlütte el emeği harika şekerlerimizden ikram ettik, klasik model bir elbise giydik ve süslendik!
Lohusa şerbeti bile vardı!!!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder