Tam mobilize olamadık. Balyanak çok küçük hasta olursa sıkıntı yaratır, araba koltuğu henüz güvenli olmaz yanımızda başkası yokken, biraz daha dişimi sıkabilirim düşünceleriyle beynimin gezme-tozma zevki bölümü geçici bir süre durdu. Bu aralar vitrinlerden, modadan, sokaklardan, avare gezmekten, fiyatlardan çok uzağım. Dışarı çıktığımda ise gözüm sürekli saatte, dolayısıyla ben de internet üzerinden geziyorum. http://www.etsy.com/ muhteşem. http://www.mycandybags.com/ diğer kurtarıcım, yeni modelleri bekliyorum sipariş vermek için. http://www.strawberrynet.com/ balyanak ve kendim için alışveriş yaptığım bir diğer site. Strawberryde Türkiye'de olmayan markaları uygun fiyata bulabiliyorum, özellikle organik kozmetik ve bebek ürünlerini.
Ne kadar daha dayanabilirim bilemiyorum, zira hava bizi dışarı çağırıyor. Yürüyüş için değil, uzaklara gitmek istiyorum :) Ek gıdalara geçsek daha rahat eder miyiz acaba? Yoksa benim "ağlayan çocuğa karşı gamsızlık geliştirme" konusunda pişmem mi gerekiyor? Hımmm...
Ne kadar daha dayanabilirim bilemiyorum, zira hava bizi dışarı çağırıyor. Yürüyüş için değil, uzaklara gitmek istiyorum :) Ek gıdalara geçsek daha rahat eder miyiz acaba? Yoksa benim "ağlayan çocuğa karşı gamsızlık geliştirme" konusunda pişmem mi gerekiyor? Hımmm...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder