11 Mayıs 2009 Pazartesi

hoşgeldik!

Sürekli çocuklarından bahsedip duran annelerden olmayı hiç istemedim ama gün gelip devran dönüyor ve bir vakit sinir olduğun bu duruma (taa hamilelikte başlamak üzere) düşmene ramak kalıyor :) Aslında akrabalar seve seve gönüllü dinleyiciler olmaya hazırlar sağolsunlar ama bir bakıyorsun ki herşey (bazen onlara anlatmaya bile fırsat bulamadan) unutulmuş gitmiş oluyor. İşte ben tam bu noktada bir kayıt tutmak gerektiğine inandım. Şu an 2.5 aylık balyanağın ilk günleri (kafamda sürekli refresh etmeye çalışsam da) flulaşmaya başladı bile.Bunu riske atamam çünkü olup olacağı bir balyanağım var :) Sıkıntıları, korkuları, endişeleri, güzellikleri, ilkleri, gariplikleri unutup tekrar tatmak için bir çocuk daha yapmayı göze alamam!

Dolayısıyla hoşgeldik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder