21 Mayıs 2009 Perşembe

eve dönüş ve BCG aşısı

Evet artık evdeyiz!Uzunca bir süredir anneannenin kanatları altındaydık ve artık kendimiz kendimize kaldık.Dün itibariyle balyanak ve annesi baş başalar. Çok garip gerçekten de!Evde bebek var :)
Balyanak bu sabah aşıya gitti. Aşı sırasında babacık "balyanağı ben tutamam sen tut" deyince bu görev bana kaldı. Aşıya bir de topuktan bir de kan alma eklenince bal arısı sabahtan sürekli bir vız vız durumundaydı! Sonra efendim fitili yiyince sakinleşti, uykuya daldı. Aslında tam da bana duş almalık zaman tanıdı ama ben bunu internet başında online t-şört siparişi hazırlamaya ve verme zamanı olarak değerlendirdim.Duş akşamı beklesin bakalım. Kuzen Ali ve Kuzen Berk için t-şörtler dizayn ettim. Bir de babacık için. http://www.tish-o.com.tr/. Bu adresin diğerlerine avantajı baskı için sadece yazı değil resim de ekleyebiliyor olmak.

Birkaç gün içinde de rota aşısı için doktorumuza gidicez. Sanırım o gün pnemococ da yapılacak. Sonra da Hazirana dek rahatız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder