21 Mayıs 2009 Perşembe

ilk banyo!

he he:) Elbette doğuştan bu yana ilk banyosu değil! Bu zamana dek hep hala,yenge,anneanne eşliğinde yıkanmış ve çocuğu tutamama, sıcak suda yakma, soğuk suda üşütme vs. gibi ebeveyn korkularu geliştirmiştik. Ama neyse ki dün akşam sorunsuz bir şekilde banyomuzu yaptık.

Bu arada hava çok güzel olmasına rağmen akşam babacıkla çıkalım gezmeye demiştik, akşam da biz yemek yedik, balyanak yıkandı derken yine çıkamadık :(

Of! Biz ne zaman dışarı çıkıcaz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder